Medewerker Orderadministratie

Als Medewerker Orderadministratie ga je werken bij onze opdrachtgever in Nijmegen/Weurt. Het is een groeiende logistieke dienstverlener, gespecialiseerd in koel- en vriesopslag. De opdrachtgever heeft korte lijnen, betrokken werknemers en een informele sfeer. Zij hebben een klantenkring in de opslag van food en de export hiervan, zowel binnen als buiten Europa. De organisatie bestaat uit totaal 60 personen. Onder verdeeld in verschillende afdelingen; transport, vrieshuis, inpakkers en het bedrijfsbureau.

Het bedrijfsbureau is de plek waar jij komt te werken, hier werkt een klein team. Het kantoor kent een plek van stilte en concentratie, maar ook hectiek en gezelligheid.

Taakomschrijving:

Je zal gaan fungeren als Medewerker Orderadministratie, onder leiding van de Logistieke manager en Transport planner. Samen met het team worden dagelijks de volgende werkzaamheden verricht:

  • Verwerken en controleren van binnenkomende orders in het ERP-systeem (Business Central)
  • Communicatie met klanten over de status van hun orders.
  • Samenwerking met verschillende afdelingen.
  • Opmaken en het controleren van administratieve documenten.
  • Je bent zeer precies, enthousiast en weet van aanpakken
  • Je controleert en beheerd inkomende orders
  • Je bent accuraat, efficiënt en weet foutloos te werken
  • Je houdt communicatie met klanten en interne afdelingen
  • Alle overige voorkomende werkzaamheden op een generalistisch bedrijfsbureau.

Wie ben jij?

  • Je hebt aantoonbaar MBO werk- en denkniveau. Bij voorkeur in een administratieve of logistieke omgeving
  • Ervaring met orderadministratie, bij voorkeur in een logistieke of commerciële omgeving
  • Kennis van ERP- systemen en MS office (met name Word en Excel)
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Beheersing van de Engelse en/of Duitse taal is een pré
  • Accuraat, klantgericht en stressbestendig
  • Je bent flexibel in werktijden; normaliter liggen de werktijden tussen 07:30 – 17:30 uur. Bij drukte kan dit uitlopen
  • Je beschikt over een nodige dosis humor en enthousiasme
  • Je bent 32 uur per week beschikbaar. (voorkeur voor vrije dag is dinsdag)

Wat bieden wij jou?

  • Een afwisselde functie met ruime gelegenheid om jezelf verder te ontwikkelen
  • Uitzicht op een vast contract
  • Een marktconform salaris conform de CAO beroepsgoederenvervoer
  • Snipperdagen en ADV volgens CAO
  • Aandacht voor goede arbeidsomstandigheden

Interesse?

Wil je eerst meer weten? Neem dan contact op met Stan +31 6 34444438 of mail naar stan@foodwerk.nl of met +31 6 38948118 / info@foodwerk.nl

Solliciteer direct

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 64 MB.